sobota 16. októbra 2021

Táto hra nás nenávidí

 


Takýto nadpis sa objavil v konverzáciách v hre, a musím s ním len súhlasiť. 

Po splnení skladačkovej akcie som si dal od War Thunderu oddych na 10 dní, kedy som neodohral jedinú bitvu. Tak som si povedal, že ešte dokončím poslednú úlohu z Battle passu, a teda 20 výhier vo francúzskych strojoch. Aktuálne som mal rozohratý BR 7,0 v tankoch a len v prvých troch hrách (mapy Japonsko, Fulda a Ground Zero) som dosiahol 30 zničených tankov (7 - 6 -7). 

A potom sa to začalo kaziť. Človek by si povedal, že po 35 odohraných dňoch s tankami už tam bude nejaký skill, ale hra ho veľmi rýchlo vyvedie z omylu. Dosiahnuť rovnaký počet zničených tankov (a to už som vystriedal nižšie BR, iné stroje) mi trvalo ďalších 10 bitiev. 

O výhrach ani nehovoriac. Či zahrám lepšie alebo horšie, je to úplne jedno. 

Aktuálne: 7 prehier v rade.

Asi je načase dať si zase dlhšiu pauzu...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára