streda 5. mája 2021

Vitajte na blogu o hre War Thunder




Moje meno je Beestar a War Thunder aktuálne hrávam už deviaty rok, a síce od októbra 2013. Hra si ma okamžite získala svojou realistickou grafikou a herným modelom. V tom čase, pravda, ponúkala iba lietadlá, ale zaujala ma hlavne možnosť bombardovania pozemných cieľov v bombardéroch.

Na začiatku som pomáhal s lokalizáciu do češtiny a prekladaním článkov. Od mája 2014 pracujem ako Game master, a teda mám na starosti hráčske reporty. Nejaký čas som editoval magazín Historický koutek.

Najčastejšie hrám sólo AB, pretože mi vyhovuje rýchlejšie tempo hry a často skáčem medzi národmi a BR. Momentálne hrávam najmä tankové bitky na BR 6,3 - 7,7 u všetkých národov bez rozdielu. Občas si samozrejme strihnem aj letecké bitky, ale sem-tam aj námorné.

Hrám s prémiovým účtom, pomer víťazstiev a bitiek mám 56%, priemerná pozícia v tíme 77%. 

V článkoch na blogu chcem uverejňovať moje skúsenosti a zážitky z hry, taktiku akú používam, a možno aj rady pre nováčikov, ak vás hra zaujala a rozhodnete sa ju vyskúšať.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára