štvrtok 6. mája 2021

Denná odmena: melón!

 Prvýkrát po ôsmich rokoch hrania sa mi včera podaril zásah za milión.



1 komentár:

  1. V2 - útěk z pekla znám jen jako knihu, kterou jsem nečetl. O filmu jsem nevěděl a ani jsem o něm nenašel nějakou zmínku. Každopádně, pokud to nedopadne jako 28 Panfilovců... Musím říct (napsat), že zatím nejlepší a nejuvěřitelnějsí letecký souboj v současném filmu, který jsem viděl, je ve filmu Dunkerk. Nejhorší souboje jsou podle mě ve Spielbergových "hvězdných válkách" Red Tails. Tenhle film se mimochodem točil kousek od nás, na letišti v Milovicích. Airacobru občas lítám v IL-2. Je to letadlo, kterýho se američani rádi zbavili a v rusku udělalo hodně práce. To proto, že v tehdejším SSSR probíhala letecká válka v nízkých letových hladinách, na rozdíl od zbytku světa) a proto tam Airacobra bez turba vynikala a byla použitelná. Ve větších výškách tohle letadlo ztrácí dech a je nepoužitelné(nepíšu o WT ale skutečnosti). No, rozepsal bych se dál, ale to by nebyl příspěvek, ale spíše článek :-)
    Tak ať ti to Bee vydrží, rád si přečtu něco dalšího.

    OdpovedaťOdstrániť