utorok 24. augusta 2021

Dva dni, dve úplne iné hry

 


Letná akcia Summer landing, alebo skôr ako ju prekrstili hráči na Summer madness/Summer sadness, sa blíži k záveru a už za nejaký týždeň sa (snáď) vrátime k normálu.

Leteckú časť sa mi darí plniť pravidelne a bez väčšej námahy. No tankové bitky sú vskutku šialenstvo, kde nevyhrávajú asi ani jedničkári.

Včera ale musel byť nejaký špeciálny deň, kedy som nebol schopný vybojovať víťazstvo ani v leteckej AB, a v tankovej škoda reči. 

Takto vyzerali moje štatistiky z 16 bitiek 22.8.: až 3 víťazné (!), 23 zničených nepriateľských tankov, 18 lietadiel, 23 asistencí a 4 obsadené základne. Skúšal som rôzne BR, všetky národy a nakoniec švédske super tanky na BR 5,7 s krásnou sériou siedmich prehier za sebou. Najviac sa mi podarilo trafiť 5 tankov v jednej hre a dvakrát 5 zostrelov lietadiel.


Naproti tomu, dnes bola hra úplne iná! Leteckú hviezdu som už mal splnenú, tak som sa rovno pustil na tanky. Asistencie som mal, už len zničené tanky do 50 a s výhrami som si nerobil absolútne žiadne ilúzie. Hral som BR 7,0 - 7,3 a hlavne s nemcami a sovietmi.

Štatistiky hneď vyzerali lepšie. Dňa 23.8. - 14 bitiek - z toho 3 prehry: 47 zničených vozidiel, 10 lietadiel, 19 asistencií a 15 obsadených základní. Topka bola 8 tankov v jednej hre, raz 6 a dvakrát 5.


Faktom je, že som až tak netrpel na uptier a snažil som sa hrať opatrnejšie. Nakoľko tomu pomohla dnešná aktualizácia, v ktorej sa popresúvali určité vozidlá medzi úrovňami, ťažko povedať.

Každopádne, aj takto rôznorodý je War Thunder.

2 komentáre:

  1. ahoj mam dotaz ale nevim jak se s vaami spojit.pred nevim zhruba 4 lety jsen dostal ban nachat ve hre . chtel bych se zeptat jestli by bylo mozne mi nejak pomoci ho zrusit???? pokud by to bylo moznemuzete meprosim kontaktovat na emailove adrese kde by jsme domluvili postup jak na to???? p.lachy@centrum.cz moc dekuji pokud me budete kontaktovat .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, je to už 5 rokov, určite sa na tom môžme domluvit, ale kontaktuj ma cez PM priamo na fóre WT.

      Odstrániť